15:40
איך לא להיכנס להריון בלי קונדום ולקבל מקסימום של הנאה

סקס ללא הגנה, היכולת להרגיש את הטבעיות הגבוהה ביותר במהלך הקרבה נראה למשוך ומרגש. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי הוא טבעי לא לסמוך עם סוג של סוג "לפני הקרבה לשבת בפתח, כך האור, איך כולם אומללים הירח האיר את הנרתיק, "אבל, כמו רבים חושבים, כמה מהם נראים הגיוניים לחלוטין לגרום אמון. ישן שיטת לוח שנה טובה המשמשת בכל דור, שריפה היום הזה. במסד הנתונים, סעירת ימים, כראוי, מעגל הגברות של הווסת.

1 מה צריך להיות מודע לא מוגן איש קשר 2 שיטת הפעולה המופרעת 3 שיטות מניעת עממית הריון ללא ספק 4 שיטה, איך כולם אומללים, לוח שנה ספירה 5 שיטות בסיסיות צוואר הרחם

מה צריך להיות מודע לא מוגן איש קשר

ולא מאדם והגברת מחליטה לתרום את האופן שבו ההגדרה, אמצעי מניעת המכשול, הם חייבים לחשוב, מה:

על ה היום של היום אינו קיים עבור הגנת HIV, לא לספור קונדומים; מגביר סיכון של STD; N מה ערבות לא יכול לדבר על. אפילו קונדום לא ניתן לשפר הגנה בלתי צפויה נגד הריון לא הולם.

רק הוכיחו פריטים אלה ניתן לחפש את הבחירה של השיטה הרלוונטית.

השיטה של ​​Act2 קטוע

השיטה הזאת 100% הנחת אחריות על גבר, או ליתר דיוק על קור רוחו. השיטה היא לחלץ חבר מן הנרתיק של השותף עד הרגע הַפלָטָה. כדי צער, כזאת, אם כי פופולריות, נותן תוצאה בלעדית ב 80% מהמקרים. יעילות פוחתת לשני סיבות רגילות:

אדם נרגש לא הזמן מסוגל לשמור על עצמם תחת שליטה ברגע אחראי ביותר; Spermatozoa יכול בסופו של דבר לא רק בזרע, ובאופן שבו אנו מביעים את מי הבמאי בולט לפני סמיה. כולם ברורים כי כמה יתמות זה מספיק כדי לבוא הֵרָיוֹן.

שיטות עממיות אזהרה הריון הכמר

כן כן מצב זה ברור הרבה עצות מן האנשים. איך לא להיכנס להריון בלי קונדום וליהנות סקס חינם, בסופו של דבר, חושב לא משנה איזה זוג אוהב.

בישראל, אין אזור פגום כאשר אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים נמצאים בבעלות הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים את זה, בתורו, eSquiten היה רק ​​מלווה על ידי הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למצב.

זה יכול להיות, אבל שואל זהירות וכמה ידע.התוכן של המאמר

ציור מים עם תוספת של איך להיות לידי ביטוי, מיץ לימון או, כפי שכולם יודעים, כמות קטנה של חומץ תפוח לפני ואחרי סקס מבוסס על העובדה כי חמוץ של spermatozo הוא פשוט נספת, אז בלי להגיע למטרה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה החיוניות של תאי המין muzhian לקחת בחשבון. רוכב Poso - מה שאתה צריך זה לא סוף סוף להיכנס להריון במהלך יחסי מין ללא קונדום. הגברת היא במצב אנכי כי זה לא נראה לעשות זרע במשך זמן רב להגיד להישאר בפנים. עוד שיטה "מקורית", במסד הנתונים של אשר שקרים "שיטה מ מגעילה". הוא האמין כי הפעלות היומי יש כמה פעמים סוף סוף להפחית את מספר spermatozoa פעיל בזרע זכר וזה הופך להיות כמעט "מנטרל"! סביר להניח, שיטה זו הומצאה על ידי גברת, שהיה נשוי מאוד (לחישה).

חישוב לוח שנה 4

לא עבור כל אחד אינו סודי מה המחזור מחולק מותנה במשך שלוש תקופות:

1st חלק (10 ימים) נחשב לא מסוכן; מְמוּצָע 10 ימים בכלל לא מתאים למין ללא קונדום. טוב מאוד כדי להדגיש את הסיכון הריון גדול מאוד; אחרון תקופת המחזור, כמו גם את 1, לא מסוכנת.

העובדה, מה בהתחלה ובסוף הקרקל אין ביצים מוכנות להפריה.

א:!

מחזור הווסת, כפי שישבו ייעודי, כל גברת היא יחיד, היא מסבירה עם הריונות לא מתוכננים של 30% בעת שימוש בשיטת לוח השנה.

דרכים בסיסיות צוואר הרחם 5

נשים אז זה היה מודאג לגבי השאלה, לא להיכנס להריון ללא קונדום, אשר מוצאים את כל הדרכים יוצאת דופן יותר. כגון שיטות צוואר הרחם והבסיסים.

בַּזל השיטה היא מעקב אחר שינויים בטמפרטורת כללית ( יש טמפרטורות בחור האחורי) Maiden. איך זה עלה על 30 שבע תארים, יצירת קשר לא מוגנים, בסופו של דבר, לדחות עד פעמים טובות יותר.

צוואר הרחם השיטה כוללת תצורות מעקב ושפע של הפרשות ריר מ נַרְתִיק. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה לבנבן ופריג, זה התחיל לבוא לידי ביטוי, היא ההתחלה של הביוץ ומין כנראה רק עם "רצועת גומי". "ימים יבשים", להיפך, מתפללים סביר "חג של סקס חינם".

שתי השיטות הם מודרניים, כדי לשים את זה בעדינות, להראות אפקטים עד 90%.

תשומת לב ישירה!

המאפיינים של שיטות אלה, בסופו של דבר, יכול להשפיע על מחלות שונות, מתח ואפילו חוסר טריוויאלי של שינה.

ראוי לשקול כי ראוי למגע מיני ללא קונדום כראוי עם שותף מיני בריא וקבוע, וטוב יותר על ידי בן הזוג. מי יודע מה יהיה המין הלא מוגן הבא, עשוי להיות מתחדשת במשפחה.

מה הסיכויים להיכנס להריון מן המין האחורי, אמרנו באבן.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין. לאתר הבית

ישנן דרכים אמינות להגנה מפני הריון לא הולם, שבו אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לקיים יחסי מין בלי קונדום לא לדאוג, ולא אדם שפוגע בתוך הגברת. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי 1 הוא ההתקנה של ספירלות intrauterine. צוואר הרחם הוא הציג לתוך צוואר הרחם, אשר מונע את הקובץ המצורף, כפי שכולם יודעים, ביצה מופרה לקיר הרחם, ולאחר מכן הוא מת.

התקשות סובייטיות ומפרקים זורע שיפוט שווא כי ליווי הוא משהו היום, פגום, כך, מה שאתה צריך להשתיק. עכשיו לעתים רחוקות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

עם זאת, ראוי להזכיר כי דרך אחרת - אמצעי מניעה אוראלי. לוקח טבליות שמונתה על ידי רופא, בהחלט על פי לוח זמנים, הביצה עושה את זה נראה מסוגל להתאפל. נמוך, שתי השיטות יש כמה באים לידי ביטוי, יעילות גבוהה ולא מתאים לזוגות, לא מקובל קונדומים.

Просмотров: 66 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar