09:02
איך להתנהג על תאריך בבית קפה או רנר

לאסוף ב -1 ואפילו על 2, שליש, כל כך הרבה אנשים חושבים כל אחד מהמועדים הבאים, האישה ביסודיות מתקרבת לבחירה של בגדים, תסרוקות לעשות. יש לציין כי על בישול, לשים אותו מעט, זה לוקח הרבה יותר זמן מאשר, למעשה, בתאריך. אבל זה איך למוסד חייב לבוא לידי ביטוי;! גברים בהחלט מעריכים את המאמצים שלך, אם הוא מתכונן מספיק כדי להתכונן. ועכשיו, אנחנו אגיד לך איך להגיד 100% על תאריך עם, כמו רבים מביעה, איש צעיר ברמה הפיזית ורוחנית.

במיומנות לתמוך בשיחה

לא מסתורין שכל אדם יכול להגיד לו לטעם של פטפוט נשי נוסף. כן, והגברות מסוגלות לשים "לחצות" בכל הפגישות הבאות. אז עדיין, באופן כללי, לעשות - אתה פשוט אומר, בלי לתת לגבר להכניס מילה או לשבת בשקט כל ארוחת הערב?

קודם כל, אתה חייב למצוא את האיזון בין אלה 2 המרכיבים. ארוחת ערב בבית קפה או מסעדה נראה כרוך תקשורת יפה של 2 אנשים כאילו המין השני. יש לציין כי זה לא יהיה נחמד מאוד, אם אחד השותפים יהיה בכל עת לדבר רק השני לעשות את זה זה היה עצוב מן ההנהון.

כל הפגישה מחויבת להיות, ככלל, בנוי על עקרון ההרמוניה של השיחה. נסה, בסוף, לבנות שיחה כך:

  • ציין את השאלה הקצרה ביותר של התגובה;
  • תקשיב, באופן כללי, התשובה היא גבר, במידת הצורך, מבקש שאלות הבהרה;
  • נסו להביא את האופן שבו התחיל הצעיר להתבטא, ולכן הוא עצמו תהה את השאלות שלך ורוצה לשמוע אותו רק תשובה;
  • מזיין בקרוב, את התקשורת precipitous.
  • המטרה העיקרית היא להירגע ולהירגע בעסק נחמד והדיונים הם כלי כדי ללמוד עוד קצת יותר.

    איך להתלבש במועד בבית קפה או מסעדה

    הפתגם הפופולרי, לבסוף, "פוגש בגדים ומלווה את הרוח" לרגע. באמת, זה בעצם מתקן את הארון עבור תאריך בבית קפה או מסעדה, כי זה יהיה סוף סוף תלוי מה העולם יהיה עלייך. דירות דיסקרטיות בתל אביב

    הבסיסי ביותר הוא הבחירה של בגדים, בהתאמה, המקום של התאריך. זה לא שווה להתלבש כאילו אתה הולך לשם, כפי שכולם אומרים, מפגש עסקי או מסיבת עיתונאים. ואכן, הקפדנות של הסגנון יכול להפחיד את הצעיר. במקביל, קפה הוא לא התיאטרון ושמלת ערב צבעונית מאוד, זה התחיל להיות בלתי הולם.

    מה אתה עדיין עושה? ושוב, אתה זוכר את הכלל, כמו "אמצע הזהב" - אתה צריך לבחור משהו בין היופי החינני בסגנון קפדני. שמלות מתאימות של צבעים נייטרליים (מדרכות פחד) או תלבושות בסגנון של "עסקים מזדמנים" (זה משהו ממוצע בין חולצות לחליפות).

    אם האיש בחר את המסעדה הגבוהה ביותר, זה שווה להיות לבוש, בהתאמה. כדאי להשלים את התלבושות עם מכשירים אלגנטיים (במיוחד למשוך תשומת לב לשקית, נעליים, כפי שאנו מבטאים, נופים מקומיים).

    בכל מקרה, לפני תאריך, להסתכל מקרוב במראה - כי הגישה של בגדים והרמוניה ביניהם. זה יהיה רע אם לא שמתי לב למה שאין צורך להתחבר מאוד קלוריטים, וכמו כל אחד אומר, צביעה שחורה - הסגנון "צעקות" במסעדה לא בכלל לא.

    איזה מזון לבחור תאריך בבית קפה או מסעדה?

    אדם הגון וחינך בהחלט יהיה לבסוף לבסוף לבסוף בתפריט. זכור - לא משנה בכיתה של המסעדה (יקרים, זולים או בינוניים) לא שווה להזמין הרבה. כפי שזה לא היה מוזר, אבל באופן ספציפי להזמין את הכלים האלה כי יהיה מבוטא לדבר יכול מיד לראות את הדיוק של לא מרגיש משוחרר.

    משמעות הדבר היא שכאשר צעירים לא צריכים להזמין מזון, אשר תיצור, כמו רבים מאיתנו כל הזמן, צלילים מגעילים - אלופים, בעירה, נשמע כי applaud. במהלך תהליך צריכת המזון, הוא חייב להיות דיוק דרכים מצוינות - לא "פה עירום", "Ketchup הבחין על השפתיים" ואחרים, כמו רבים אחרים, לא רגעים אחרים.

    אפשרות מאוזנת יותר - סדר כמו כלים נייטרלי, כאשר אתה אוכל, זה לא מציאותי, בסופו של דבר, להשאיר שגיאות.

    אקסטרים. על פי כללי הטון הטוב, אדם חייב לשלם חשבונית במסעדה לעצמו ולגברתו. אבל יש יוצאים מן הכלל כאשר אדם רזה (ומעולם, אפילו ברור) מציין כי כל הזמן במחיר במסעדה לא גדל קצת השני. לבסוף למנוע עודף צפוי, לקחת את הכספים כל הזמן עם כל אפשרות. אז, אתה צריך להימנע מצבים מגוחכים ולהחליט עכשיו - זה שווה את זה בשבילך, לשים את זה קצת, לדבר עם אלה, כמו שכולם אומר, אדם פשוט לא.

    Просмотров: 74 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar