10:30
כיצד לקבוע את המזג של אדם בנשיקה

הבחור לוחץ עליך ופשוט חפרו בשפתך. חברה זכרית במהלך נשיקה קצת אופים שלה. החברה השנייה מתלוננת כי הם עייפים לנגב את הרוק שלו מן הסנטר. ובכן, החליפה השלישית בהחלט הכל. גברים עושים את זה בדרכים שונות. האם יש קשר בין מזג ונשיקה?

גברים מחולקים מתתאים לחמש קטגוריות:

  • ליריון
  • זובסטיק
  • דמעה
  • שואב אבק
  • זִקִית
  • ליריון

    זה לא נשיקה, אבל ללקק את הפנים שלך. לשונו נמצאת בכל מקום - בפה, באף ובשפתיים. לפעמים זה נראה לך כי בזרם הזה של הרוק אתה יכול פשוט לטבוע. מעטים, חלק מהבנות כמו mobias כזה, אבל כמעט כל אחד היה עובד כזה.

    Lysuna יתאים לזה שאוהב לשלוט. גברים אלה אינם מראים את היוזמה. הם יעשו ויתורים, מסכימים ומנסים לרצות. לא להיות מופתע אם הוא פתאום להיעלב ללא סיבות גלויות. באופן כללי, אם אתה חולם לראות ליד הפודקין, ואז לבחור את הבחור הזה https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

    זובסטיק

    גבר מנענע בשיניים. לפעמים אולי אפילו לפגוע לנשוך. נשיקות כאלה הן נלהבות ומעט חיות. אתה מרגיש משהו כמו כרייה, והוא, כמו טורף, נהנה ממך. אדם כזה יכול להיקרא ערפד, דרקולה או טבק (אם עדין).

    רגשות יהיה המום ממנו. הוא לא רק תשוקה בנשיקות, אלא גם בלתי נלאה במיטה ובחיים. רוצה מריבה וסערה ופיוס? אז האיש הזה הוא שלך. אבל להיות מוכן למה זה יהיה נושך לא רק אותך. כמו ערפד לא יכול להשתכר את הדם של קורבן אחד, הבחור הזה לא יכול ליהנות רק ילדה אחת. כן, וחיי משפחה שקטים בקושי מרוצים.

    דמעה

    הנשיקה שלו היא חסרת רגישות וחשמל. הוא מתקרב לשפתיים ומיד הוציא בחזרה. נראה שאתה מנשק את החברה שלך, אבל אתה הילדה שלו. שם הלחץ, שם הרצון שבו תשוקה? אדם כזה נראה שאתה מוסתר ואיכשהו יבש.

    עם זאת, קרע בנשיקה עשוי להפתיע אותך עם הראש במיטה. הוא התרגל לחפש שיטה משלו. אדם מעופש יהיה לוויין אמין בחיים בהחלט לא ייצא מבנות אחרות. רק ואתה רגוע לא ייתן. האיש הזה הוא קנאי נורא. אתה חייב להיות שייך לו לחלוטין.

    "טיפים מזיקים":... כיצד לשמור ... שואב אבק

    נראה כי לאחר נשיקה שלו שפתיים כחול ולהגדיל בנפח. הוא ממש נחפר בך וגורר בכוח נורא. שואב האבק ישמח לעזוב את הסימון על העור. מה מוסתר מאחורי נציג מעוז שאינו יודע שובע?

    אדם זה אינו של מי מוכן להעריץ את הירח ומפזרים אותך עם פרחים. הוא לא יודה בך באהבה, עומד על ברכיו ולא יעשה פעולה מטורף בשם האהבה. האיש הזה הוא רגוע ונמדד. אבל הנישואים איתו יהיה חזק. אם אתה צריך ההר שעבורו אתה יכול להסתיר, אז אתה צריך לתפוס אותו ברשתות שלך.

    זִקִית

    אתה נפגש מי מרגיש לחלוטין את הגוף שלך. נשיקה עם גבר - זיקית היא מושלמת. נראה שהוא מניח את כל הרצונות שלך.

    הן בנשיקה והן בחיים הבחור הזה מתאימה לרצון של השותף ומנסה לספק את ההנאה שלה. אבל זה שווה להיות ערני. הוא אוהב תשומת לב ונסיכו את יכולתו לכבוש את הלבבות.
    Просмотров: 226 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar