08:53
כזנות, סוף סוף הורס את החיים - סיפור אמיתי

מאחורי הקפה, כשישבנו איתך, החיוך של כל רחוב עובר לאורך הרחוב יכול להסתיר טרגדיה. ואת הסיפור של אלמה ג 'קסון הוא אישור מלא.

התוכן של המאמר

1 איך הזנות הרסתי את הזהות שלי

כמו זנות, בסופו של דבר, הרסה את זהותי

אני לא רוצה לפגוע באף אחד עם הכנות שלו, אבל, כמו כולם, אני מרגיש שאני צריך לספר את הסיפור שלי לעולם, להיות, לרפא. פסיכיאטר חיכיך לי PTSD - הפרעת דחק פוסט-טראומטית. בראשי כאוס, ואת קאס של היום אני גר בחרדה על התקציב שלי. הודאה זו היא דרכי, ככלל, לחפור מתוך מבוך האימה, שבו נהגתי פעם אחת.

אני זונה. התחלתי לישון עם גברים במשך זמן רב לפני שהגיעו לגיל ההסכמה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל עכשיו אני במשך 30 ואני מזועזע ממה שהחיים שלי פנו.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. האנשים העשירים של ישראל לא התאימו בפומבי להראות נשים וילדים. יותר נעים להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הרמה ויהפוך חברה מצוינת.

כמה "עמיתים שלי על הסדנה" מתפללים כי הם מצאו את עצמם בתעשיית המין, וכאשר הם מגלים את הדרך הטובה ביותר להרוויח כסף, במהירות לעזוב את הכדור הזה. אין ספק, ראוי להזכיר כי אני לא רוצה סוף סוף לחתוך את החוויה שלהם, אבל אני רחוק יותר. שלי, איך נבלה אותך כל הזמן, מוכר חושב שזה יינות שלי. יש לציין כי אני רק רוצה להראות איך כולם יודעים, הצד מכוער של הפנאי למבוגרים.

כמעט כל הזונות אומרים שהם עצמם בוחרים את הלקוחות שלהם, וקיים יחסי מין רק עם אלה שאינם מתנגדים להם. כמובן, קראתי גם כל השותף שלי שאני בסדר איתו, מכריח אותי להאמין שזה בעצמי עצמי. יש לציין כי אני רק צריך כספים. הייתי קשורתי לעזוב אותי ברגע שעזבתי אותי לבד. כאשר אמרנו שלום, תלה כי כיף: "תודה על הלילה! אני מקווה שנראה אותך בקרוב!"אבל למעשה הייתי אסירת תודה כי עוד יום של החיים שלי ניצחתי אל הסוף.

לקוחות מכל רחבי הנשמה סוף סוף לשקול אותי איך הגברת האידיאלית באקסטזה ממין איתי. "אלמה, אתה אשף! ניסית ללא תחרות כרגע, אני שמח שיכולתי לתת לך הנאה!"- זה מה שאני שומע לעתים קרובות. כל אחד מהם רק מאמין שאני אוהב סקס איתו, ואת האמצעים רק פרס נעים, לפחות. לא יכולתי אפילו לסיים את בית הספר.נכנסתי להריון במשך כמה שנים. זה לא היה לקוח, למרות כל הטיפשות שלי, יש לי מספיק מוחות להיות מוגן. החלטתי לעזוב כמה ימים בעיר הסמוכה כדי להפיג, ומאוחר יותר זה היה נהדר בבר.

היא היתה שקרים לדעת שאני, הרבה מאיתנו, היה רגיל לקרוא, אני באמת מרגיש לגבי אותם. הם היו משוכנעים שהם מעדיפים לחקות את אורגזמה, אני אוהבת אותם. אני מניח שהייתי טוב כמו שהיינו קוראים, שחקנית, אם כי עכשיו אכפת לי לזכור זאת. ואפילו לא צריך לקרוא כי הרגשתי כמו גולם, אשר מפיץ את רגליו ומוטל את ראשו, כי היא הוזמנה. דירות דיסקרטיות בתל אביב

וטבעי, אף אחד לא שם לב שאני יושב על סמים. ללא גלולות, זה היה לא מציאותי לשאת שאני אצלי כמה פעמים בלילה, באופן כללי, הגוף המיוזע. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה לא סופר כי אני נפוח משככי כאבים. איברי המין של הנשים אינם מיועדים למבצע קשה כזה, לעתים קרובות יש לי נשבר ודימום. לפעמים, אפילו ליטר של חומרי סיכה לא נשלטו, ואני נפצעתי בעדינות, כפי שנהגנו לקרוא, רירי.

אחרי מאחורי הלקוח, לשים את זה בעדינות, הדלת נחסמה, נראה שאני מתאים על המיטה וספרתי את החסכונות שלי. טקס יומי זה עזר לי לעמוד זה עדיין להסיר, כך שהוא הופך להיות נחוץ לדפוק על קיום הגון. דמיינתי את כל הבגדים שלי ולתמיד הלכתי לבית הזה, שם חוויתי כל כך הרבה כאב, ואי פעם, באופן כללי, יעזוב אותי לבד. ואפילו לא צריך לקרוא כי הבנתי שאני להרוס הכל כדי לגעת. בהחלט, ראוי להזכיר כי כדי לשנות את האירועים, היה צורך גם להחליף פנימי, ולא היו לי כוחות. לא עבור אף אחד לא סוד כי האדם הגיוס היה פונה לעזרה לאנשים, ואני מול מתוחכם עוד יותר.

אפילו לא צריךתי את עצמי. בדרכי שלי, בילדות הייתי בסופו של דבר, היו אבות בשמחה, אומרת שאמא שאסיים את החיים על הזבל. וכאשר גדלתי, הלקוחות שלי החלו להשפיל אותי, ואני פחדתי כי נבואתה יושמה. מקרנות, אלה שיש להם, שם. איך אנשים משמשים להביע אדם חדש לתחזוקה או לתפקיד החדש. בהחלט, ראוי להזכיר כי אני לא יסבלו מן הזכרים האלה תאוותני, אבל שום דבר אחר לא מיומן. יחד כדי להדגיש את מה למרבה המזל, הצלחתי לדכא חלק מזיכרונות השליליים של התהליך עצמו, ומאוחר יותר, בסופו של דבר למדתי: אני מתארת ​​לעצמי שזה לא הגוף שלי, ואני רחוק מכאן. זה עוזר לי לשרוד.סיפורים כאשר הלקוחות מתאהבים בזונות, לקרות לעתים קרובות יותר ממה שאני רוצה. כמה גברים שהשתמשו בשירותי לעתים קרובות החלו לקבל אותי כדוגמה רעה לחברה שלה.

הבחור חיבר אותי, אני אפילו לא זוכר איך הוא נראה. אבל זה הריח ממנו, ואני הסכמתי במהירות ללכת אליו. בסופו של דבר, אפילו לא נגענו בביתו: טיפסתי על זה במכונית, כי היו לי מקווה שהכל יהיה שונה. ואחר כך נחת אותי בתחנת האוטובוס.

בגלל איך זה הוקמה, לא היה כמעט לחץ קבוע ועבודה, אז כאשר אני רק הבקיע אזעקה, זה היה מאוחר מאוד לקחת הפלה. אני רק ניסיתי לקשור בזנות, אבל חשבתי שאני לא יכול להאכיל אפילו את עצמי, לא הילד הזה. לכן, הוא לקח זוג לקוחות קבועים נכון ללידה. טוב מאוד להדגיש את העובדה כי התינוק שיצאתי במרפאה. אני מקווה שהיא לא, בסופו של דבר, מגלה כי אמה הובילה סחר.

אחרי שאני גם נטשתי את הילד שלי, החיים שלי הגיעו לגבול, שם לפחות איזה תנועה לא זהירה עלולה להיות האחרונה. חשבתי שאני נכנס לתוך מעגל קסמים: ככל נשארתי בענף, חזק יותר. אבל לא הייתי שרד בלעדיה.אף אחד לא שרף את הרצון לעזור לי או לטפל בי. התחלתי להתיזר ללקוחות שלי ולטפל בהם עם זלזול באותה. שלוש פעמים הייתי מכות מאוד מאוד.

אחרי זה, כל לקוח שפשוט התייחס אלי בסדר, הביט בעיני כמלאך. אני משתרע על כל קצת, שנעשה בשבילי: השאיר את הטיפים אל BCS עוד, לא צווחתי עלי, ואני שמחתי. הילד שגם הוא אמר כי חייו אינם כלום, בסופו של דבר, זה שווה את זה, רק שמחתי כי זה עדיין עשוי להיות צייר. זה קורה לאלה שבאו למקצוע זה לא למות מרעב.

אני שמח על אלה שיש להם ברירה, והם ספרו שהם יכולים לחשוף בתעשיית המין. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה אבל כדי להיות כנים, אני לעולם לא, בסופו של דבר, תאמין להם עד הסוף. אני לא יודע מה זה נגרם, PTSD או ניסיון רע שלי. אבל אני לא רואה שום דבר לא סופר את הרוע. שלח תשומת לב לעובדה כי החוק מגן על האנשים הנפוצים. כאשר מתברר כי ההקרבה הובילה בעצמו, היא מתחילה להיות בחוזקה. אבל אנחנו גם אנשים. אולי העובדה שאנחנו בודדים, מתביישים ופגועים. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שאנחנו ממשיכים לשתוק כדי לא לעשות נורא יותר.

זה מקובל עכשיו, זה הפך, כדי לזנות ennoble. אולי העובדה כי בנות יפה מטופחת לפרוש בתצלום הרשת החברתית של אתרי הנופש, שקיות יקרות ומכוניות לא להסתיר מאשר זה הרוויח. אפילו המילה מבוא "ליווי".

כדי להגשים שאיפות אישיות בישראל יסודי, במקרה שאתה אשה מענגת מרוסיה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 6000 יורו.

אבל מה שהם מראים, רק טינסל. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהמציאות היא. אני מקווה שהודאה שלי, היא תהפוך, תהיה חוט של אוריודה ותתרחק אותי מן המפלצת הזועמת - פעילויות פנאי למבוגרים. זה ברור מאוד, אני רוצה להרגיש לפחות משהו לא לספור כאב וייאוש.

Просмотров: 87 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar