15:20
מה שאתה צריך לעשות הפקדה סקס?

כשמדובר במין, אז לכל אחד מאיתנו יש את הצרכים שלהם e העדפות. אבל גם, COC אנחנו מביעים, המשחק הכי נלהב אהבה בעוד רגע התקרב לסוף. מישהו קטן יודע מה? תן שותף 5, לעשן סיגריה או לבצע רשומה ביומן אישי? אם אתה מודאג לגבי הרווחה שלנו סקסי, להוסיף טקסים extco הנכסים שלנו בעקבות הטיפים שלנו, ואתה תבחין איך החיים האינטימיים שלך הופך טוב יותר.

התוכן של המאמר https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

1 טקסים מיוחדים של מין 2 הליכים היגייניים

טקסים מיוחדים של sexi

אתה מכוסה תשוקה, וכאן אתה כבר בזרועות זה של השני מרגיש הנאה בלתי ראית. תנוחה אחת, נאנחת כבדה וגניחות ארוטיות, והנה זה לסיים את פיצוץ. עכשיו הגיע הזמן לשים את זה בעדינות, כדי למלא כמה כללים להיות כל הזמן איך אנחנו רגילים לדבר, מרוצה החיים שלך סקסי.

תִמצוּת

הזמן המתאים ביותר לדבר על סקס הוא, באופן טבעי, ברגע שבו אתה רק סיים את הדוידים המלוכלכים שלך. שים לב כי מאז הכל עדיין טרי בראש כל הזיכרונות, לא לפספס את היכולת לדון הקרבה האינטימית האינטימית שלך לשותף שלך.

תגיד לי את זה בשבילך בפרט, באופן כללי, אהבתי את זה, איזה מגע, תנוחות או טריקים נמסר את ההנאה הגדולה ביותר כי אתה גם לצוד שוב לחזור. לכן, אתה מגדיל איך אנחנו מדברים כל הזמן, סביר להניח כי במיוחד ברגעים אלה לעשות את הדגש על האהבה הבאה.

אם מגע מיני הוא כל כך לומר משאיר הרבה כדי להיות הרצוי או שיש לך ספקות לגבי איך זה הוקם, איך הכל עבר עבור שותף, לגשת דיון זה עם איך אנשים משמשים כדי להביע את העדדון הגדול ביותר. גלה כמה הם באים לידי ביטוי, רגעים מלחיצים, ולאחר מכן לנסות לתקן אותם.

חולם

בתהליך של יחסי מין, יש גם לזרוק מספר עצום של הורמונים, אשר רק לגרום לנמנום. באופן ספציפי, לכן, כמעט כולם מעדיפים סוף סוף להירדם מיד, טוב, טוב, להילחם עם המניעים הטבעיים של הגוף שלהם ופשוט. ולא משנה איך זה עדיין שווה לנסות? לפחות למען הרקע הבא.

חִבּוּק

יש לך סקס, להפעיל את הצד שלך של המיטה ונרדם? אתה מתגעגע לשלב העיקרי - חיבוקים. מחקרים אומרים כי אמצעים של coootus עושה דברים טובים יותר איך רובנו רגילים לומר לטווח ארוך. רק 20 דקות בילו בידיו של אדם אהוב, מסוגל לעבוד פלאים. גבירותי מתחילות רק להרגיש קרבה יוצאת דופן עם בן זוג, וגברים הודות לליטפות שלאחר ".

הַדְרָכָה

מצד אחד, הרעיון ללכת לחדר הכושר על האימונים של הכינוי של מעשה האהבה עשוי להיראות מטורף, אבל עם אחר - זה מוצדק לחלוטין. יש צורך להדגיש כי מין יתווכח אנדורפין - הורמון הכריח אותנו להרגיש כאילו רובנו כל הזמן אומר, מיהר. נראה לך שאתה יכול לכבוש את כל העולם. אז בדרך זו כדי לכוון את האנרגיה הזאת לערוץ הדרוש, וטסטוסטרון יהיה העוזר שלך בבנייני שרירים.

סיבוב שני

מגע סקסי היה מגניב, ואתה לומד חבר מרוצה בזרועות.

תחזוקת גברים מאובטחים - העבודה היא פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר תדגיש את הרמה ותאסוף חברה יפה.

אבל אולי זה לא גבול עד עצם היום הזה? מה דעתך על המשך? למעשה, יש לך הכל בשביל זה. האם כוחות, כפי שאמריקנו כל הזמן, מעט, בסוף, לבוש. כמובן, כולנו יודעים היטב היטב, זה לא בעיה גרועה. פשוט לא טורחים במקרה כאילו אתה משתתף בגביע העולם. התחל מעט וללטף, תן לי ליהנות בכל רגע, ואתה תרגיש מה הגוף שלך עדיין מסוגל.

דיונים

ההשלמה הצבעונית של המין בצורה של אורגזמה כבר מאחורי, ואת הרגשות עדיין כפי שהוא צריך להיות בשיא - זמן ללא דופי לדבר בנשמות. אין כללים והגבלות. אתה יכול סוף סוף לדבר על כל דבר: על האהבה שלך, לשקף על תוכניות לעתיד, הולך לחלומות, כדי לשים את זה קצת, לדבר על השמים המכוכבים.

כלומר, זהו רגע מתאים לשאול את השותף של המכריע, לבסוף, להגיע להסכמתו למה, עם שאר הנסיבות, הוא יענה לך סירוב. רק לדמיין כמה מגניב סוף סוף להישמע בסופו של דבר: "ובכן, נלך לאפריקה בשנה הבאה" או מה אתה כל כך בלהט אתה רוצה.

טיפולים היגייניים 2

אתה בטח אוהב סקס. אבל אתה חייב לומר כי איברי המין שלך, כדי chagrin, לא כל כך הרבה. הם יכולים אפילו לסבול מהתנהגות שגויה של פעולת הזווית חריפה, ובדיוק יותר מהחסור, באופן כללי, היגיינה, המובילה לזיהומים ולרוגז. אם אתה רוצה, כך הנרתיק שלך נשאר בריא, לבלות הליכים היגייניים מפעילות מעקב.

ללכת לשירותים

מאז הנרתיק נמצא בסמיכות מסוימת פי הטבעת, אז בתהליך, כפי שאנו להאריך, מגע מין ב Yerrterter (הצינור שבו שתן מהגוף נגזר) יכול להיות האפיפיור של bakteri מן פי הטבעת. הם משפיעים לרעה על microflora, גם לתרום לפיתוח של דרכי השתן. לכן, הקפד ללכת לשירותים. משהו כשלעצמו, במהלך השתנה, תוכלו לנקות את הערוץ מן החיידקים סביר לרסן את עצמך מזיהום.

הוֹשָׁב,

את האפלול של אהבה סוף סוף מרמז ליטוף ולגעת לאיברים מיניים וחלקים אחרים של הגוף של בן זוג, ולכן חיידקים רבים, רוק והדגשה נשארים בידיים. בכדי, כפי שכולם יודעים, הידיים שלי הם ניקוד, כמו אנשים רבים חושבים, כל קרבה אינטימית כדי למנוע את המראה של זיהום.

העברת אזור אינטימי

בהחלט לא בהחלט מיד על ידי לשיא לקפוץ מהמיטה ולבסוף למהר לתוך המקלחת. אבל ניקיון הוא חלק בלתי נפרד מתהליך זה, וכמובן, הסטסט נדרש כדי לנקות את שדה איברי המין. במשך זמן רב, זה ידוע בעובדה כי באברי המין, כמו רבים באים לידי ביטוי, מים חמים לא מזוהים ולנסות לא להשתמש בסבון, כי זה יכול להזיק הגנה טבעית של הנרתיק, לגרום יובש וגירוי בעור, יותר כי אזור אינטימי שלך כבר מוטרד על ידי האפשרויות של koitus.

אגב, אם שלך, כמו רבים באים לידי ביטוי, מוצרי טיפוח סתירות אין כל, כפי שכולם אומרים, תופעות לוואי, תגובות אלרגיות למבוא שלהם עשוי להופיע. אותו דבר עם מפיות רטובות. שמור על עצמך.

קבל אמבט קוקוס

במהלך יחסי מין, העור באזורים באברי המין בחוזקה, הוא התרגז. הנוכחי כי גם לאחר מספר מסוים של ימים של המין של אזור אינטימי, סוף סוף, עדיין עשוי להיות מרוצה רגיש. לכן, זה צריך להיות pamping עצמך חדר אמבטיה מרגיע ולהוסיף את המים, כמו אנשים רבים חושבים, מעט שמן קוקוס. זה ירגיש את העור, להסיר את בצקת וגירוי.

לא בטל תחתונים

לפי תשוקת כל תפיסה, הורדת את כל הבגדים, כולל תחתונים. בסדר גמור! אתה לא יכול למצוא אותו ולהישאר כמו אנשים נהגו להביע עירום. כדי לעשות זאת, יש סיבה חוקית: להופיע שיעורים ממצה באהבה של העור הופך איך אנחנו כל הזמן מדברים, לחול, נרגזים רגישים במיוחד, כפי שכולם אומר, מיקרואורגניזמים פתוגניים.

הלבשה תחתונה מ חומרים סינתטיים מגביל את זרימת האוויר לא מאפשר את העור לנשום בדרך כלל. לכן, עדיף לספק, כמו רבים חושבים, הטוב ביותר "אוורור" באזור אינטימי ולהימנע רבייה של חיידקים. לידיעתך, אם אתה לא נוח לך ללא הלבשה תחתונה, ואז לתת עדיפות גרבונים כותנה חינם.

לזיין סקס צעצועים

טוהר יש צורך לא רק שלך, כפי שאנו מבטאים, איבר מיני, צעצועים אינטימיים. כי הם צוברים על כמה אנשים חושבים, חיידקים שונים, וירוסים ופטריות, הם, זה הפך להיות רוכל של התכווצויות ואת הנותרים stds. לנקות את צעצועי המין שלך. מופיעים, כפי שרובנו התרגלו לדבר, כל שימוש ולשמור אותם בשקיות מיוחדות, כך שהחתול לא השאיר את אבק החתול ובוץ. לנקות אותם לחלוטין לפני השימוש.

אגב, לא להתחתן כדי ללבוש את הקונדום החדש ביותר על ויברטור, אם הוא משמש לא רק עבור ז 'אדות sexiest שלך.

לשתות מים

אין ספק, סקס, בסופו של דבר, הוא תרגיל פיזי נעים. מישהו קטן יודע כי מעשה האהבה צריך לעשות את זה כמו אמון מתיש: לשתות הרבה מים!

בתהליך, כראוי, יחסי מין, נוקונטים, התייבשות של הגוף מתרחשת, אשר זורחת על VLOG. לכן אתה צריך למלא את איזון אקווה, שתייה 2 כוסות מים.

בנוסף, משקה שופע מבטיח מה שאתה צריך ללכת לשירותים. ניקוי השופכה, אתה להיפטר חיידקים, גורם לזיהום.

לאכול מוצרים, בוגוטה פרוביוטיקה

סקס נלהב היה אנחה מכל כוחו שאפילו רצה לאכול משהו? ואז להעביר הצידה למקרר! תחילה לשים את תשומת הלב שלך יוגורט, קפיר, כרוב מסרגל מלפפונים כבושים. הם לא רק להסיר רעב, ולקדם רווחה מינית. העניין הוא כי במוצרים ETH מכיל פרוביוטיקה - אותו משיכות שימושיות שאתה פשוט לחיות בנרתיק.

בדוק מתוך הרופא

אף אחד של המסתורין לא המין קשור לסיכון של שידור של מחלות זיהומיות. כמעט תמיד, זיהומים מין אינם ברור, כפי שאנשים רגילים להביע סימפטומים הביעו, כי רק בדיקות יוכלו לזהות את נוכחותם. קצינים על הבריאות שלהם - שכר הדירה ניתוח על STDs, במיוחד זה יהיה שימושי במקרה זה, אם אתה מוביל פעיל, כמו אנשים רבים חושבים, חיים סקסיים ולעתים קרובות לשנות שותפים.

STDS גם, לשים את זה בעדינות, עשוי להיות מלווה בוער, גירוד, פריקה שלג צפוף לבן. אני חייב לומר את מה שתמצא סימפטום כזה, מיד ליצור קשר עם הרופא. עד כה הוא ריפוי, לא כפוף את האיום על בריאות השותף שלך לא להיכנס איתו בקרבה אינטימית.

במהלך ההריון, אתה יכול להמשיך להוביל כמו חיי מין כל פנים, אם אין סיבוכים. זה אפשרי כי אבל זה שווה את זה כדי לזכור כי במהלך תקופה זו הזדמנות, באופן כללי, כדי לקבל את דרכי השתן לדרכי השתן עוד יותר. אז אתה שם לב מיוחד היגיינה שלך: ללכת לשירותים של סקס של סקס, התקדמות של איברי המין ואין מים. שאל את השותף שלך כדי לשמור על אותה טיפול אינטימי.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. אני חייב לומר שאנחנו יכולים לפתור את הקשיים, כפי שכולם יודעים, חיים סקסיים.

גברים של מין של מין לצוד באופן מסורתי לשכב בשמורה לשקר או אפילו, בסופו של דבר, שינה - פיזיולוגיה כזו. וזה לא עצלן או אדישות, אבל השפעה ישירה של שפיכה על הגוף. הגברות, להיפך, סקס מסורתי הבקיע, לשים את זה בעדינות, נפתחות בעצמם "נשימה שנייה" - הם סוף סוף ללכת לציד, משהו גם לעשות או אפילו ללכת לסיבוב השני. וזה טבעי לחלוטין. שים לב כי, כדי לשים את זה בעדינות, יש צורך למצוא פשרה מסוימת כאן. Laba אז לומר למיטה שינה מין בעיות בעייתיות.

עמידות רוסית ומידע פגמים הולידו ניחוש שגוי כי ליווי - כל זה משהו, ברירת המחדל, הוא עומד להשתיק. רק יחידות יש מידע כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר מפרק עם זנות.

זה אפשרי כי אבל כדי לחפור בחור על המעשה המיני הבא - קל יותר, כמו אנשים רבים חושבים, רגיל! בפרט, אם הגברת, כפי שהיא צריכה להיות ניסה ותראה את כל המיומנות שלה של ליטוף אוראלי.

Просмотров: 2470 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar